niedziela, 27 stycznia 2013

Niall

taki krótki Niall ;D




-Pamiętasz jak się poznaliśmy ?- sptałaś
-No jasne- zaczyna opowiadać- To było w prima aprylis. Ty na mnie nawrzeszczałaś, bo wylałem na ciebie kawę i powiedziałaś słowa które mnie rozśmieszyły " NIENAWIDZE CIĘ " . Ja myślałem że to żart i Cię pocałowałem - zaczął się śmiać - i ty oddałaś ten pocałunek.
-Haha to była miłość od pierwszego pocałunku.
- No.- zaczął Cię całować wtulając się w Ciebie jeszcze bardziej, jakby bał się że uciekniesz.
    Od tego momentu minęły już 20 lat a wy opowiadacie tą historie waszym wnuką.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------ No to tak na rozgrzewke króciutki imagin z horankiem :D

2 komentarze:

  1. Trochę krótki ale fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww jaki talent, moge pozyczyc ten prima aprilis kiedys na bloga?? Ja mam opowiadanie ;) czekam na next :**

    OdpowiedzUsuń