poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Z racji tego że na blogu jest pustka i dzisiaj jest 1 kwietnia :D coś dodam narazie pisze imagina z Louisem, którego podziele na 2 części < takie nieduże> no a teraz mam dla was takie MINI IMAGINY :)





1.Louis:Nie byłem aż tak pijany !!
Harry:Stary położyłeś się na podłodze i krzyczałeś " Jack come back"
2.Liam:Nie byłem aż tak pijany !!
Niall:Stary, rzuciłeś w mojego chomika akwarium wrzeszcząc "Pikaczu, właź do pokebola"
3.Zayn:Nie byłem aż tak pijany !!
Niall:Stary, włączyłeś "Krzyżaków" na DVD i krzyczałeś "Gdzie jest kur*a Zbyszek"
4.Harry:Nie byłem aż tak pijany !!
Liam:Stary trzymałeś sie kratki ściekowej i krzyczałeś " za co wyście mnie zamknęli ?!"
5.Niall:Nie byłem aż tak pijany !!
Louis:Stary spędziłeś dobre pół godziny w mojej wannie szukając nemo!!
6.Zayn:Nie byłem aż tak pijany !!
Harry:Stary wystawiłeś odkurzacz na trawnik, krzycząc "uwolnić słonie"
7.Louis:Nie byłem aż tak pijany !!
Liam:Stary, wlazłeś do mojej szafy i pytałeś "Gdzie jest Narnia?"
8.Liam:Nie byłem aż tak pijany !!
Niall:Stary, wchodziłeś na szafe i krzyczałeś : " gdzie moja Jane ?"
9.Niall:Nie byłem aż tak pijany!!
Zayn:Stary, spytałeś moją babcię, czy Czerwony Kapturek doszedł szczęśliwie.
10.Harry:Nie byłem aż tak pijany !!
Niall:Stary biegałeś po komisariacie krzycząc ''znalazłem wioskę smerfów ''
11.Louis: Nie byłem aż tak pijany! Harry: Stary, udawałeś Mario, uderzałeś łbem o wszystkie ściany i chciałeś zjeść muchomora!
12.Zayn: Nie byłem aż tak pijany! Niall: Stary, kręciłeś talerzem w mikrofali i krzyczałeś "We know the DJ''
13.Harry: Nie byłem aż tak pijany. [T.I.]:Kochanie, podszedłeś do mojej mamy i powiedziałeś, że wczorajsza noc była super
14.Zayn: Nie byłem aż tak pijany. Liam: Człowieku, podszedłeś do lustra i zacząłeś się wydzierać 'O MÓJ BOŻE, TO ZAYN MALIK!!'
15.Niall: Nie byłem aż tak pijany. Harry: Stary, sikając kręciłeś się w kółko krzycząc ''JESTEM SPRYSKIWACZEM!'
16.Harry: Nie byłem aż tak pijany. Louis: Stary, rzuciłeś się na starego faceta z brodą i wrzeszczałeś: Dumbledore ty żyjesz !
17.Zayn: Nie byłem aż tak pijany. Liam: Stary, zapytałem się ciebie o godzinę, a ty wyciągnąłeś termometr, mówiąc, że czwartek.
18.Liam: Nie byłem aż tak pijany. Louis: Stary podchodziłeś do każdego pudła i krzyczałeś 'TO TY ZABIŁEŚ HANKĘ'
19.Louis: Nie byłem aż tak pijany. Zayn: Stary, podeszłeś do Baby Lux i powiedziałeś : "Niall, nie martw się urośniesz".
20.Harry: nie byłem aż tak pijany. Zayn: Stary, dzwoniłeś do królowej i pytałeś czy da się wyciągnąć na drinka.
21.Niall: Nie byłem aż tak pijany ! Liam:Stary,pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść
22.Niall: Nie byłem aż tak pijany! Louis: Stary, podszedłeś do lustra i zacząłeś krzyczeć: "EYY! TO TY JESTEŚ NIALL HORAN Z 1D? O MATKOOOO!"
23.Zayn: Nie byłem aż tak pijany. Harry: Stary, rzuciłeś w Perrie stacjonarnym krzycząc "Call Me Maybe!" 

;)
I mam pytanie chciałby ktoś z was sprawdzić się u nas i pisać imaginy razem z nami ? :) albo może kogoś znacie kto by chciał pisać na blogu ? jak tak to piszcie ask- http://ask.fm/daruska69 a tu tt- https://twitter.com/14daruska  Mam nadzieje że znajdzie się pare takich osób :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz