środa, 6 lutego 2013

Krótkie

#Harry: Niall (T.I) jest niesamowita,ładna,zabawna,piękna,
N:Tak, Harry mówiłeś mi to 5 minut temu.
 H:Naprawdę?

#*Harry rozmawia z Niallem*    N:Wow bro,ty bardzo kochasz (T.I)
 H:Tak,odkąd ją spotkałem moje życie się zmieniło.

#Harry cię łaskocze, Ty:Stooop !! 
 H: Przepraszam skarbie, ale kocham twój śmiech.
Ty:Nie jestem idealna. 
Lou:Słucham? *dotyka dłońmi twoich policzków*
 L:W moich oczach, jesteś idealna.

#*ktoś puka do twoich drzwi* Puk,Puk.
 T:To ty Harry?
 H:Nie, tu ja twój przyszły mąż i ojciec twoich dzieci.

#Zayn:Oddaj mi swoje serce, a ja dam ci coś w zamian. 
Ty:Co?
 Z:Moje nazwisko.

#Opierasz głowę o klatkę piersiową Harry'ego, czujesz jego boskie perfumy, on głaszcze cię po włosach i mówi: Nigdy nie zrozumiesz, jak wiele dla mnie znaczysz" .. 

#Jesteś w pokoju Harry'ego. 
H:Chcę z Tobą spać.
 Ty:Ale..
 H :Chcę móc zobaczyć cię koło siebie kiedy się obudzę

via. FACEBOOK < nie pamiętam stronki>
według mnie są zarąbiste <3 :D
No dobra JUTRO TŁUSTY CZWARTEK< WIĘC ŻYCZE WAM ABY PĄCZKI W CYCKI POSZŁY <33 heh ;)   
 

1 komentarz:

  1. HaHaaha fajne jestem ciekawa skad wy macie takie zajebiste pomysly ! ;*

    OdpowiedzUsuń